søndag 15. mars 2009

5 dager igjen

Om 3 dager skriver jeg matte. Om 5 dager skriver jeg historie. Og om 5 og en halv dag er jeg den lykkeligste personen som finns på jorden.
Jeg kan over 120 forskjellige datoer fra 2 tidepoker: Første Verdenskrigen og Weimar republikk og tida mellom 1945 og 1969 med hovedvekk på Tyskland. I tillegg kan jeg ganske mye fra matte emne: analysis, analytisk geometri og sannsynnlighetsregning. Hodet mitt holder med å eksplodere.
På fredagskvelden skal vi feire for da er jeg (og ganske mye andre fra klassen min) ferdig med skriftlig eksamen. En eksamen skrives i 5 timer (300 minutter), så etterpå er man ganske sliten. Så jeg gjetter på at jeg kommer til å sovne midt i festen. Men det er det sammen for meg. Det viktigste er at jeg er ferdig!!

Til slutt et bildet fra "Brown cheese, please" ei bok av ei australsk kvinne som bor i Norge. Boka er full av liten comics om livet i Norge. Enjoy :)

Ingen kommentarer: