lørdag 7. mars 2009

Av å være syk - del 2

Igjen har jeg vist, at timingen min er bare perfekt. Jeg er syk - 2 uker før jeg skriver eksamen i historie og matte. Well done, ikke sant?
Nå sitter jeg her og veit ikke hva jeg skal gjøre med meg sjølv. Jeg kan visst lese eller øve for eksamene men jeg husker rett og slett ingenting av det. Føler som hjernet mitt bare slutttet å jobbe. Litt dumt gjort kanskje...
Så, jeg tenkte meg at dere har kanskje lyst å se hva jeg driver med når jeg ikke er syk. Til tida prøver vi å bringe "Mass" av Leonard Bernstein på scenen. "Mass" er et slags musikal med veldig mye modern musikk. Jeg synger i kor, eller "Street chorus" som Bernstein har kallt det. Det er mye jobb. Jeg tror faktisk at Bernstein hatet alt (stemmen jeg synger i og som skal egentlig ikke være så høy som sopran). Hvorfor jeg tror det, spør dere? Fordi han vil at vi synger toner som er allerede veldig høy for sopranen. Men det er jo en bra øvelse, ikke sant? I hvert fall er det veldig gøy :) Jeg har faktisk et bilde fra siste øvelse. Ser dere hvor jeg er? Er ikke så vanskelig :P

1 kommentar:

Tine sa...

Hihi! Jeg ser deg!

Du får forte deg å bli frisk! Hjernen din husker nok mer da ;)