fredag 17. oktober 2008

Testløp

Detter her blir en liten eksperiment. Som dere ser skriver jeg på norsk nå. For det ene fordi norsken min trenger bruken. For det andre ser jeg tyske vennene mine omtrent hver dag, men dere, mine snille nordmenn, ser jeg omtrent aldri.
Jeg liker å lese på bloggene til Ida og Tine. Når jeg gjør det får jeg illusjonen at jeg er i Norge, jeg og. Ja ja, for en liten øyeblikk i hvertfall.
Derfor er dette nå en testløp. Hvis jeg får noe kommentarer, skal jeg forsette. Hvis jeg ikke får det, vel, da slutter jeg med blogginga for det første.

Så, kjære venner, skriv noe så jeg veit at noen er faktisk interessert i hva jeg gjør og hvordan livet i "syden" (ha ha) er.

5 kommentarer:

Trine sa...

Så herlig! Det er jo supert at du blogger på norsk! ;)

*Ida* sa...

selvfølgelig leser vi bloggen din, lille merle! :D vi savner deg skikkelig! <3

og norsken din er overraskende god etter så lang tid borte! :)

Anonym sa...

hei på deg!
hvis jeg googler megselv, kan jeg også finner deg. hvorfor? fordi blogens namene vår er ganske lik. min heter "smoerbored2008". det er morsomt, ikke sant?
hilsen andreas

Anonym sa...

www.smoerbroed2008.blogspot.com

Tine sa...

Merleblogg!! =D